Tjolahopp

Det har varit en riktigt bra helg!
På lördag blev det grillning med familjen, sen åkte jag in till Oslo med bilen. Mötte up Nine och några andra, som satt ute och grillade.. Vid 22 ungefär gick vi till Chatau Neuf  - det var en stor studentfest där - var inte mycket folk när vi kom, men efter ett tag fylldes det snabbt. Vid 00.30 bestämde jag mig för att åka hem.. Höll mig nykter för att jag skulel köra bil och det var lite halvdött på Chatau Neuf. Men några kompisar hade fest här ute, så jag åkte direkt dit istället, var väl där strax innan 01.30 nån gång. Var ett litet gäng, men med dom personerna behövs det inte mer:p
Haha!! oj oj... tokiga allihopa!

Där var jag väl till runt 5 eller nåt, men orkade inte gå hem.. så jag och två kompisar sov i en buss med sovplatser. tokigt det kan bli.. men aja, bättre än att gå hem i kylan - var skitkallt- och fick sova. Sen vid 09.30 igår morse körde jag hem. Gjorde frukost till hela familjen. Åt med dom, sen slängde jag mig i duschen, bytte om och blev hämtad av Silje och Kenneth som var med på lördagskvällen. Vi och en till åkte in till Oslo, till Øvrevoll.. Det var derby där igår..Jättetrevligt!Var sol, massa folk och jättefina hästar! :)

Kom hem vid 1915 eller nåt.. bytte om, slänge i mig lite mat- tog väl kanske 15-20 min sammanlagt- och åkte ner till Silje och Kenneth.. Där såg vi film, åt godis och pratade..Mysigt!

Absolut varit en trevlig helg!

hoppas ni också har haft en trevlig helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback