Oslo dag

Igår var jag först hos vetrinären med hunden - tog bort stygnen i örat. Det har läkt jättefint:)
Sen åkte jag hem med henne, bytte om och så körde jag inn till Oslo.. parkerade ho sen kompis faktiskt och tog mig därifrån in till centrum.. haha, då slapp jag parkeringspengar och bompengar.. Jag hade ju ingen aning om hur länge jag skulle bli i Oslo så det var bättre, för då slapp jag tänka på bilen..=)

Jag gick runt ett lite tag, tog en kaffe med en kompis och hittade faktiskt bikini!=) Good!!
Sen träffa jag Maggieaker brygge - vi satte oss på "Front" i solen..Nice! Satt där två timmar typ och bara pratade...mysigt!Sen vid 17 ungefär lite senare kanske, kom Andrea också =)
Vi satt där till typ 19, då gick vi till deras lägenhet - där vi åt lite.. Innan jag och Andrea gick till Frognerparken och Maggie pkte för att träffa sin boy, dom skulle till han föraldrar. Det var så sjukt nice väder i Oslo igår, så i parken var det sjukt mycket folk! Vi träffa dom vi skulle och slog oss ner i gräset med dom:) Jättetrevligt!

Vid 22 gick dom vidare och jag tog mig till bilen, och åkte hem! lite tråkgit att man int ekunde hänga på ut..
Men hade lovat att vara hemma lördag med min bil..Vi skulle köra en del grejer med den! Så är det väl bara..
Tar det igen nästa gång;)

Men jag blir så sjukt sugen på att bo i Oslo!! åhh.. jag har alltid tyckt om den staden såå mycket!! Och nu bor flera av mina kompisar där i lägenheter och man bara " jag vill också!". haha!! hur kul hade inte jag, Andrea och Maggie haft det då? ;) fan, det hade varit kalas;) Det är inte bara därför - Oslo är nog bara staden i mitt hjärta <3

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback