Flyger iväg

Hola!

Veckan har som vanligt bara flugit i väg!På onsdag slappade jag väl i egentligen bara hela dagen..
*tänker* joo.. tror inte det hände så mycket då. Igår var jag på intervju på ett nytt företag - fick inte det förra jobbet jag var på - kl 10 på morgonen.. Efter det hälsade jag på en ganska nyfunnen kompis som jobbar i samma område, så styrde jag bilen mot Ikea.. Var ju några delar dom inte hade i tisdags. Och nu hade dom fått in dom! inte dåligt..

Ni skulle ha sett mig.. Det var själva garderoben liksom, stammen altså . Fy farao vad tunga o långa alla delarna var!:p haha!Jag kunde ju bara drömma om att få baxat in dom i bilen.. Jag försökte verkligen, men var tvungen att ge upp. Dom var för långa och breda också.. Får inte ner båda sätena i bak. Så det blev till att beställa hemtransport från Ikea, kommer idag efter 16 nån gång.

Jag handlade lite mat på vägen hem också, och då ringde dom från Manpower och sa att jag fick jobbet!!
Weee... så nu har jag ett jobb - börjar på måndag!! :D

Idag har jag fixat lite här hemma, varit i väg en sväng.. Bland annat en sväng på systemet och i en blomaffär. Köpte en stor och jättefin blombukett till mamma och pappa! Dom har brölloppsdag imorn - 23 år!

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer!Få se.. tror det blir lugnt. Blir iallafall tacosmiddag med familjen:)
Imorn blir det iallafall fest ;)

Ha en suverän helg allihopa!! min börjar nu;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback