=)

Veckan bara försvinner.... det går så fort!! Redan 2 augusti!
Sista dagen på jobbet gick jättebra!:) Fick höra från hon som jobbar där, sen - att jag hade gjort et jättebra jobb!=)
Kul att höra!Det var väldigt lugnt på jobbet.. jag gjorde det som skulle göras, sen vid 16 åkte jag hem.. tog det bara lugnt - ganska trött!

Igår slappada jag bara hela dagen typ.. jag låg vaken till 2 på naten o läste Harry Potter, så igår sov jag till 11 typ.. Sen gick jag med hunden, och slappade lite! Så lite senare på förmiddagen/eftermiddagen åkte jag till en kompis och var där resten av dagen:) vi bara slappaade med pizza, bulalr, godis och film.. Mysigt!!

Idag har jag varit i väg o fixat lite grejer.. Bland annat handlat mat med mamma, beställt några delar till våran diskmaskin som är sönder och hunnit med att shoppa lite kläder;) är ju rea överallt ju!! Helt otrolgit vad butikerna säljer ut...! 

Vi funderade på att gå på bio ikväll, jag och syster.. men vi tar det en annan gång! 
Såå skönt att bara ta det lite som det kommer och slapp.. haha!! 

Ciao  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback