En vecka bara försvann

Redan lördag!!shit, vad fort tiden går.. Jag hinner ju inte med!
Jag har mest bara njutit av dagarna sen jag kom hem.. har inget jobb just nu, så inget att göra..
Har letat jobb, pratat med manpower, besökt stallet och Marthe, varit på intervju, handlat mat och larvat mig på facebook.. haha!där har ni typ vad jag har gjort sen jag kom hem.. dammsög i går också föresten;)

Igår kväll slappade jag bara här hemma - såg "apocalypto" med syrran.. Verkligen en bra film!
Några äckliga scener - uuääkk jag gillar inte blod och inälvor och sånt..:p - men den var verkligen bra! :)

Idag har jag  än så länge bara gått med hunden.. Och pratat med janina på msn!
Saknar faktiskt Lkpg lite.. eller i egentligen tror jag mest det är livet och kompisarna jag saknar! Inte staden så mkt.. OCh det livet kan man få andra ställen.. haha! Men just nu har jag det bra här hemma också... får förhoppningsvis ett jobb nu om nån vecka eller nåt, och då blir det ännu bättre =)

Ikväll vill jag ut!! Helst i Oslo.. hoppas jag får med mig nån bara.. verkar vara lite segt!!
Jag vill ut , jag vill ut!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback