bara problem

åhh.. vad trött jag blir på det här!
Skrev ett inlägg igår på bloggen, där jag skrev vad som hade hänt påskhelgen och så. Men när jag kollade bloggen idag, var det inte publicerat iallafall..åhh!Vet att jag tryckte på knappen, det stog ju at det var publicerat..
aja.. så kan det gå!

Ingen idé att jag skriver det på nytt, men hade en härlig helg hos morfar!Hela släkten, typ, kom dit=) mysigt!
Trevligt och se alla igen!!helgen innehöll bland annat god mat, godis, påskägg, spel, tur till morfars stuga i skogen, promenader och snacka skit med kusinen & syster<3
En bra helg!!

men man blir ju lite rastlös;p haha.. jag är omöjlig!!!
Blev medbjuden ut idag, men jag var faktiskt duktig o tackade nej!
Inte att skola klockan 10 har hindrat mig förut;p haha.. men måste vara lite seriös nu!
Grupparbete, så kan ju inte skippa det heller, och det blir utgång i helgen istället;)
Ska bland annat jobba på en stor fest, och det lär ju kanske bli efterfest där.. blev ganska vilt förra året har jag hört*ler*

nepp, nu ska jag svappa lite mellan tv kanalerna...det har säkert ändrats på 10 min....!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback