.....

Fredag natt blev galen..haha;p
Vi kom dit vid 1800 så var det möte med alla som skulle jobba, och så lite dödtid innan det var mat! så lite dödtid igen där vi fixa det sista i våran bar,fick kassa, kassagenomgång och gick och handlade lite godis som vi hade bakom baren hela kvällen*mums* 

vi fick jobba lite runt om kring på festen hela kvällen, mitt första pass var i baren och där hände det ju absolut ingenting så tidigt.. Så hade jag rast, då gick jag bara runt lite, och satt på en tom drickaback bakom baren, forfarande ingenting att göra!Så satt jag o J en timme vid VIP inngången, ganska soft där med.. lit tråkigt nästan så här långt!Så var det baren en timme, och det var lite mer att göra!kul=) Nästan lite stressigt til tider;p Så hade jag ett pass i garderoben, och det var lagom mycket att göra..klockan var 01-02 och några styrde hemåt!Så vid 02 var jag klar!!:D hihi!!hade rast till 0330 då det var slu!!J hade också rast, så vi gick hem till honom och såg på Scrubs..

sen var det ner på NH igen, städa alltihop, en vi var månbga så det gick fort!
Så var det efterfest!!OJOJ ...vi fick köpa ganska billigt kan man säga, och det gick ner en del dricka;p och det höll i sig ett bra tag....=) men ltie väl länge kanske.. hahaha!!

Var helt död när jag kom hem lördag morgon! var bara att komma sig i säng, och sova några timmar..
vaknade vid 16 och efeter en dusch tog jag på mig myskläder och tillbringade kvällen i soffan..var helt död!! hade ju varit uppe i typ 24 timmar, först jobbat och sen festat! vid 2030, var jag mer död än levande;p så då gick jag o la mig, vaknade vid 00 igen.. åt lite och såg lite på tv.. så vid 0115 ca gick jag o la mig igen, jag somnad bums!
Vaknade i morse, och kände mig som en¨människa igen!hiih.. det var det att jag var så trött och sliten som gjorde att dan blev förstörd igår.. man ska inte börja festa kl 0430 på morgonen..ingen bra ide, när man är såå trött och sliten;p hmmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback