rapport

igår kväll var det dags för en fest med nationen igen=)
45 personer indelade i grupper, man gjorde antingen huvudrätt,förrätt eller efterrätt och så cyklade vi runt och åt på olika ställen.KUL! med massor av vin, lite vodka och massa trevliga människor blev det en lyckad kväll.. utegång efter efterrätten!
alltid lika roligt med nationen;)

men idag är man bakis:p så otroligt seg!
startade dagen med att diska alla skålar och annat från igår, var femton pers här och åt huvudrätt, dammsuga hela lägenheten och städa undan.. stolt!sen slängde jag mig i soffan med en superfräsch sallad, av allt som blev kvar från i går=) gott!

nu måste jag plugga*suck*, orkar inte... men jag borde verkligen läsa en hel del idag..
imorn är det ut igen;) idag ska jag nog ta det lugnt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback