Home sweet home...

varit hemma i helgen=)
varit en otroligt skönt o lugn helg:D

åkte hem på fredag med tåget, hemma sent på kvällen.. små pratade lite med mamma och pappa, sen var det sängdags.. trött!

Lördag var det shopping med hela familjen=) hittade både tröja, skor och en klänning!*glad*
när vi kom hem slingade min kära syster håret på mig, blev mycket ljusare och jättefint=)
på kvällen var det fondue, med hela familjen.. och alla tog en lug kväll hemma...
jag med, för en gångs skull;)

idag har jag hämtat resten av sakerna till min häst i hans gamla stall, och kört dom til det nya stallet..
sen har jag sytt en kjol av ett par gamla byxor, som hadegått sönder...o läst lite psykologi..
sen var det wok, och nu ikväll fortsätter vi med att bara ta det lugnt:p
härligt!! imorn är det hem till sverige igen ..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback