första psykologi tentan över..

då har man skrivit den första tentan i psyokologi, och et kändes inte så jättebra..*hmm* hoppas det gick bättre än det kändes! fick en av mina, inte så ovanliga på prov- blacksouts.. usch!! men men, skrev en del iallafall...

sen så var det hem, gå en powerwalk, och efter en duch, ner på stan o shoppa lite.. hittade en t-shirt/topp, guldarmband och ögonskugga=) och ett par shorts jag måste fundera lite på..

nu ska jag snart steke kyckling till pastasalladen ikväll med en annan i festeriet..
måste byta om innan dess, kan ju inte gå dit i mjukisar:p haha! måste äta nånting, hungrig! kanske en knäckemacka eller nåt.. *hmm* ska gå o titta i skåpen vad jag har..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback