en bra dag.. med et litet tråkigt slut...

vilekn skön dag det har varit idag=)
vaknade hos morfar med jättegod frukost, med te och kokt ägg!där var ju också min kusin, hennes man och deras jättegulliga lilla bebis:) vi gick en promenad, och sen åkte jag in till stan igen..

gick på föreläsning, cyklade sen hem.. bloggade lite, åt lite och sen gick jag på festeri möte med nationen.. blev bestämt hur vi gör med mat o dricka till helgens fest, och hur vi gör med festen efter det.. massor av fester ;)

efter mötet bestämde fem av oss att vi skulel t ane öl:) så det blev en öl i den jättefina kvällen - har ju varit varmt och härligt väder idag- i en timme eller nåt..

nu är jag hemma, och har till min fasa upptäckt att min vattenkokare är sönder:O *grr*
hur har det hänt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback