plugg framför allt.. blää..

har varit dåligt med skrivande här på mig nu på sistone..
men är fullt upp här, så mycket plugg.. tenta imorn, som det har varit jättemycket att läsa till..
Nu ska jag bara tvätta klart(har tvättstugan till 12..)sen ska jag sätta mig på biblioteket och plugga resten av dagen...Och imorn kl08 är det dags! uhh...

Lördagen blev bra, otroligt många som hade klätt ut sig, så det såg ut som om dom kom direkt från 20/30- talet=) verkligen kul!! själv var jag inte riktigt med på den vågen, hade jag varit hemma i norge, kunde jag kanske letat fram nåt från vinden, men här var det lite begränsat... men tog en klänning från H&M med lite stora blommor, som hade lite "gammalt" design.. med svarta strumbyxor och pumps och ett långt halsband.. hade också gjort jättefina lockar, men vad händer när man går av bussen i Ryd? jo det börjar ösregna, och inte visste jag riktigt vart jag skulle heller...åhh! inte en enda lock fanns kvar när man klev innan för dörren på festen...usch! men  men .. hade kul ändå;)


men nu måste jag rikta blicken mot min bok och mitt block igen!
måste fixa den här tentan...blääää!

Kommentarer
Postat av: Qaroline

Absolut det är bara att läggatill mig ; D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback