lite tidsfördriv...


Hittade den hos http://qarolinew.blogg.se

Idag: haft föreläsning,träffat ellen över en kopp te, slappat, hämtat mitt paket från H&M
Igår: Igår var det bakis dag.. :p hos morfar
Imorgon: Föreläsning, plugga , matte
I övermorgon: föreläsning,plugga och festeri möte
Humör just nu: trött
Väder: ikväll har det regnat som bara den..
Bästa egenskap: oj..tycker sånt är svårt.. vet inte faktiskt, har ju så mpnga;) haha:p nä,jag vet inte...
Sämsta egenskap: att jag kan bli lätt irriterad kanske...
Favoritmånad: juli,agusti
Tv eller film: Tv
Bok eller tidning: Tidningar... Vardagslyx.
Bar eller nattklubb: Nattklubb med stort dansgolv, och masa folk
Arbete eller skola: skola...fristående kurser,psykologi
Morgon eller kväll: Kväll;) .
Klädsel just nu: svarta mjukisbyxor och en svart t-shirt(tv-kväll med prison break ju)
Sällskapspel eller Tv-spel: hmm...sällskapspel kanske..men tv-spel kan va kul med..
Kramas eller pussas: beror ju helt på vem det är;)
Promenad eller bio: en promenad
Öl eller vin: Vin :)
Godis eller snacks: Både och :D
Byxor eller kjol: Byxor,men har haft kjol lite nu på sistone .
Senast sedda film: Beck på tv igår
Komiker: kan ju inte namn på nån svensk komiker:p
Skådespelare: Så många som är duktiga..men Julia Roberts är duktig bland annat(den första jag kom på nu..)
Artist: vad svårt det här va.. gillar många..
Stamgäster på din blogg:det har jag nog inga... eller? .
Förhållande eller singel: singel ;)
Kärlek eller vänskap: vänskap är guld,och  förhållande är bra på sitt sätt.. .
Glasögon eller linser: har linser nu, men vill ha glasögon, så jag kan variera lite.. Glasögon kan va riktigt snyggt !
Storstad eller småstad: storstad
Stökigt eller städat: lagom städat... ingen pedant, men ska va rent ...
Restaurang eller hemlagat: Restaurang =)
Tävling eller lek: Lek
Jacka eller kappa: jacka, men gillar trench
Stark eller svag: Stark ;)
Brun eller blek: hmm..har tyvärr tappat brunfärgen från grekland, men jobbar på att bli brun igen(tavk till Dove)
Favoritbutiker: Gina Tricot,Voice of Europe, House of Scotland, Mango...
Favoritmat: wok,fondue,tacos
Händer eller fötter: Händer.
Sparare eller slösare: tyvärr är jag nog en slösa... men försöker spara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback