jag tar utmaningen ;)


hittade den här hos Qaroline:)

Kläder & skor
ytterplagg:
min gröna jacka
pumps: svarta från bianco
stövlar: bruna från bianco
.jeans: just nu är fornarina jeansen mina favvisar
underkläder: hm.. det är mycket i min underklädes låda:p från H&M,london++
festblåsa: det blir som oftast jeans och en topp, me kjol händer det med.. ch har en klänning jag borde använda mer..
kostym: nej...

Badrum

doft: ralph lauren & lite olika burberry parfymer
hudkräm:
garnier
hårprodukt:
massor av olika .. tre olika shampon, volum spray(fast behöver inte det specielt) wax spray++
mascara:
Loreal
läppglans:
Rimmel
rouge:
lite ibland.. Isadora
underlag:
max factor foundation, men det är bara ibland...

Accesoarer
klocka:

har en stor Simon & Co med olika remmar till .. men går ofta utan ..
plånbok:
japp en svart lite större
väska:
flera, älskar väskor;)
solglasögon:
har inga just nu faktiskt.. i sommar hade jag et par från H&M
scarf:
väldigt sällan, men ibland får jag et infall.. då är det väl på väskan, eller på huvudet eller nåt sånt..
smycke:
har massa smycken, och använder faktiskt det mesta=) men favoriterna är nog mitt halsband med  et stort hjärta i en lång kedja och mina diamant örhängen
bälte:
har några stycken som används flitigt:) specielt mitt bruna calvin klein

Teknik
mobil:
Ericsson K700i
tv:
japp en svart gammal toppen fungerande tv=) .
stereo:
 det har jag också
transportmedel:
antingen cyklar jag, tar bussen eller går..

Seså alla bloggers där ute! Bara att kopiera och göra denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback