Vad ska man med måndagar till?

Måndagar kan vara en bra dag -så absolut- för det mesta vaknar jag upp nöjd och glad efter helgen, och är klar för att ta itu med veckan.. men så tar den igen mig istället, och det träffar mig rakt i ansiktet med allt jag måste göra i veckan, och alla måsten... 
En vecka innehåller som oftast roliga saker också, som fikastunder med kompisar, en och annan fest och har man tur; lite shopping=) Men så är det alla dom här "måstena".. *suck* plugg, plugg ovh mera plugg!!specielt jobbigt i tenta-p.. och så är det jobb- inte för att det är jobbigt- men eftersom det är för få timmar i dygnet tar det ju tid från allt annat.. 

visst är jag optmistisk? oj oj.. varför blev jag en pessimist helt plötsligt? 
jag brukar ju vara så positiv*hmm* faktiskt!!

hmm är nog tillbaka imorn;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback