Upp som en sol ,ner som en pannkaka...

dagen såg ut att bli riktigt bra- och den är ju inte över än- med jättefint väder i morse när jag gick iväg till mitt nya jobb.. På jobbet funkade det kanon, och det ser ut att bli riktigt bra=)
sen efter att jobbat tre timmar, åkte jag i väg till universitetet, åt min lunch och gick i väg till föreläsningen.. men vart var föreläsaren? 20 min försen kom han äntiligen.. han kunde lika gärna ha skippat att komm a, för min del.. det var en hemsk föreläsning! gav ingenting.. jobbade med ett schema ela föreläsningen-två timmar- och det avr det vi gjorde liksom.. vad gav det mig.. ? förutom att jag kanske har lite mer koll på skinner och rogers.. *hmm*

Sen så kom ju inte läraren till tentagenomgången heller...*arg* då gav jag upp, och åkte hem istället...
åt lite, ringde mamma och nu sitter jag här... kl 18 är det festerimöte..
Och imorn är det aktivafest, det blir skoj!!;)

hoppas kvällen blir bra iallfall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback