sthlms helgen

haft en jättebra helg! =)
Torsdagen var det seminarium, och så tåget till Stockholm med en gång.. framme 20.20 på centralstationen, där hämtade kusinerna mig=) hem till dom, fick lite mat och det blev en förhållandesvis tidig kväll..

Fredag städade vi hela huset, jag och min moster, medan de andra var på jobb och i skolan..
Var en sväng på systemet och mataffären också..på eftermiddagen kom morfar och mina och farfar till barnet mamma.. middag allihopa!På kvällen kom min mamma och pappa och min syster:D Kul att träffa som igen!

Lördag var den stora dagen!Upp tidigt, riva ost, gå en sväng med våran hund-som var med- duscha och klä på sig finkläderna.. kl 1230 började det i kyrakn, jättefin gudstjänst!bra präst..
Sen hem, inn med pajerna i ugnen , sätta fram all mat.. hälsa på alla!
Sen var det paj(laxpaj och köttpaj)sallad och bröd:) *mums*
vid 18 ca, var hela huset tomt igen.. lite trött var man allt:p
städade och tog det bara lugnt... vid 20 gjorde vi lite risotto och alla åt lite igen. men ingen som åt specielt mycket:P hehe..

vid 2245 åkte jag och kussen, som jag bodde här med förut, inn till centrum.
tog en drink på Pontus by the sea och sen mötte vi  upp några av hennes kompisar på verandan på Café Opera.. kl01 stängde det,så då gick vi vidare till Spy Bar.. Var jättemycket folk, och lååång kö.. men vi gick förbi kön, så det var skönt! satt vid ett bord och pratade, drack och dansade ch hade trevligt..
vid tre gick jag och kussen till garderoben.tog en himla tid och få sina jackor.. tog tunnelbanan och bussen, hem till den efterlängtade sängen.. jag var såå trött:p

Söndag var det frukost, packa inn i bilar, säga hejdå till familjen.. en fika och sen säga hejdå till resten, då åkte jag och morfar men två till i bilen.. jag somnade ju ganska snabbt, och sov mestadels av vägen:P
svårt att låta bli, var så otroligt trött..

idag har jag varit på mitt nya jobb, ser jättebra ut=) skönt med lite extra pengar till jul:)
nu ska jag äta lite lunch, och sen plugga..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback