Ny lista;)

Ålder: 20 år
Längd: 180 cm ca...
Vikt: Fin
Favoritkändis: hmm, många jag tycker om, oh tycker är duktiga faktiskt, men några är; Johhny Depp, Mischa Barton, Jessica Alba, Kate Hudson++
Skostorlek: 40
Hårfärg: blont
Ögonfärg: gröna
Favoritfilm: Många,men gillar romantiska komedier ;)
Favoritskor: Mina vans och mina converse!och mina bruna stövlar från Bianco
Drömjobb: Inköpare i nån klädaffär kanske, men är nog inte nåt jag kommer satsa på
Favoritbutik/Sverige: är så svårt det där, för ibland kan H&M ha riktigt bra grejer, och ibland hittar man ingenting, annars kan zara vara riktigt bra med flera.. bianco gillar jag!
Favoritbutik/utomlands: mango, zara, Burberry, dna
Favoritkaffe: dricker inte kaffe, elelr caffe latte då
Ebba eller Sofi: Sofi
Favoritstövlar: Mina bruna från Bianco
Hur mycket lägger du i månaden på kläder: varierar väldgt mycet..
Hur många skor har du: oj oj, har inte räknat dom, men är några stycken:p
Louis Vuitton eller Gucci: Gucci
Kilklack eller stilett: stilett är det jag har i gardderoben, men kilklack är inte så dumt
Favoritdesigner: Marc Jacobs, Acne, Chloé, Stella McCartney, Burberry, Dolce& gabbana...
TV-program: Prison Break! men också O.C, Grey's anatomy
Drömutseende: vet inte.. Jennifer Lopez kanske..
Klänning eller kjol: ingen speciell favorit där...
Favorittidning: Elle
Länder du varit i: Norge och sverige såklart, och sen; Danmark, Tyskland,Holland, Luxemburg, Belgien, Grekland, Italien, Sveitz och England
Favoritplats i hela världen: ingen aning..
Favorithändelse i ditt liv: Finns många.....=)=)
Husdjur: inte här i Linköping...
Drömbil: En porsche 911 turbo, eller en Ferrari, eller varför inte en lamborghini ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback