Mega lång lista

vilken lista jag hittade.. var tvungen att sno den;)



Fakta
Smeknamn: Carro, bang, bang bang.. tror Bangster användes några gånger med :p
Födelsedag: 27/5
Bor: Linköping
Arbete: pluggar.. lever studentlivet fullt ut;)

Favorit
Färg: Blå..men tycker om flera
Plats: hemma
Drog: ingen
Fordon: mina ben, cykel eller buss...
Film: oj oj, det fins så många bra filmer..
Djur: Katt, hund, häst
Affär: Oj igen, det är många.. men H&M är ba, och mango och zara kan ha jättebra grejer.. Och så måste jag såklart säga "House of Scotland" i Oslo ;)
Serie: Nemi och Elvis
Café: Café Berget, santinis..
Skor: många:p

Brukar du
Titta på dig själv i spegeln: ja, i butiksfönstrena med;)
Gnälla: Ibland
Skrika: Nej
Sova: Japp
Drömma mardrömmar: Ja, men det är sällan
Drömma sexdrömmar: Nej
Försöka vara annorlunda:jag försöker vara mig själv..
Klä dig i svart: Det händer.
Ha sex: ;)
Hata folk: Nej  men många jag inte tycker om.
Lita på folk: Ja som oftast så...

När
Åt du senast: några timmar sen, riktigt hungrig nu!
Läste du en bok senast: länge sen,om man inte räknar med studie böckerna haha!
Var du på konsert senast: Det är länge sen, o man inte räknar med spelningar på krogen då.. ? Var ju Björn Rosenström förra sommaren i såfall
Köpte du något senast: igår
Kysste du någon senast: det håller jag för mig själv..
Svor du senast: idag
Sjöng du senast: I dag
Klagade du senast: Minns inte, några dagar sen kanske?
Är det sommar: om et halvår ungefär ..

Vem
Saknar du: min syster och min kusin=)
Rörde dig sist: *hmm*
Kysste dig sist: *tänker* ;)
Gjorde dig riktigt glad senast: Det är många som gör mig glad
Fick du sms från senast: kusinen? hmm...

Har du
För många vänner: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nope
Färgat håret: Ljusa slingor
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Nej
Egen dator: ja=)
Gjort bort dig rejält: Ja, flera gånger..
Bra självförtroende: Det blir bättre..
Kysst någon: Ja
Haft sex: mm
Köpt kondomer: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: Nej

Hur
Går du: kan gå riktigt snabbt , men går väl ganska normalt skulel jag tro..
Svarar du i telefonen: är det nån bra kompis, kanske jag bara säger hej eller tja eller nåt.. Men annars är det "hej det är caroline..."
Driver du tiden: Med olika saker, tex såna här meningslösa listor ;)
Mycket pengar har du: är ju en fattig student;)
Tjänar du pengar: lite grann...
Bäddar du sängen: Ja snyggar till iallafall....
Ofta diskar du:  varje dag..
Ofta städar du: minst en gångi veckan .. men är ju inte ensam om hushållet
Går det på jobbet: är ju helt nytt, men det går bra
Många stör du dig på: är faktiskt några stycken..
Ofta träffar du din familj: Nja, blir ju inte så ofta, eftersom dom bor i Norge.. men hemma hela sommaren, och nu på hösten har jag träffat dom ca tre gånger..

Välj
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Svart
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: vatten
Sex eller kyssar: Kyssar
Telefon eller internet: Både och, helst samtidigt:p
Musik eller tystnad: Beror på humöret, men måste som oftast ha ljud omkring mig..
Bok eller film: Film
Leva eller dö: Leva

Tio första
Första bästa kompis: kommer inte ihåg vem det var när jag var riktigt liten, så det är nog Nine...
Första bil: har inte min första bil än.. men körkort har jag
Första husdjur: Om jag räknar med familjens; hunden jag växte upp med
Första semester: landet vi hade förut säkert.. eller till Sverige
Första jobb: packa utskick för en firma
Första köpta skiva: ingen aning
Första riktiga kärlek: *hmm* vem var den allra första? kommer inte ihåg faktiskt..
Första piercing: Ingen
Första konsert: toni Braxton tror jag...

Nio sista
Sista bilfärd: Från sthlm förra helgen...
Sista filmen du såg: " Honey"
Sista ringda telefonsamtal: Mamma
Sista bubbelbadet: längesen
Sista spelade CD: oj oj.. det var länge sen..lyssanr ju bara på datorn eller ipoden nu..
Sista gången du grät: kommer faktiskt inte ihåg..
Sista måltiden: pasta med köttfärssås

Åtta har du nånsin
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej inte kär men intresserad.
Varit på TV: Nope
Fått ditt hjärta krossat: ja..
Sagt att du älskar någon utan att mena det: nja....
Haft ett one night stand: hmmm...
Busringt till nån: Gjorde jag nog när jag var liten.

Sju saker du har på dig
1. mjukisbyxor
2. T -shirt
3. Hood tröja
4. strumpor
5. och
6. inget
7. mer

Sex saker du gjort idag
1. Sovit
2. Ätit
3. kollat lite på tv...
4. Pratat i telefon
5. pluggat
6. lagat mat..

Fem favoritsaker (Ingen speciell ordning)
1. min Dior Boston Bag
2. min dator
3. min säng
4. min telefon
5. Lägenheten

Fyra länder (platser), du vill åka till(det här är ställen jag inte varit)
1. Spanien
2. Brasil
3. Australien
4. New Zealand

Vill åka fler ställen ..:)

Tre val
Svart eller vi: Svart eller vi? Då väljer jag vi.
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör
1. Resa massa
2. Älska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback