En tredagars...

blev det nu i helgen.. hehe.. på torsdag blev det lite mer öl än jag hade tänkt mig, och en hel del senare än jag hade tänkt mig:P hemma vid två:O oj oj.. jag som bara skulle ta nån öl, och vara hemma lite okej tid..
så blev det inte, men hade jättekul!!

Fredag var det bara att mejla in uppgiften till seminariet, träffa L och E, och åka till Willys, och handla mat, ovh förbi systemet och köpa dricka.. När det var gjort, åkte vi till lokalen och lade allt i kylen, sen satte vi borden som vi ville ha dom, dukade.. åkte hem, slängde ihop en kladdkaka, duschade, bytte om och åkte tillbaks till lokalen. Vi hangde upp girlander av dödskallar och pumpor.. hade halloween servietter också.. tände värmeljusen, släckte i taket och väntade på gästerna.. satte också fram maten, som var rostbiff och potatis sallad. gästerna var tröga med att infinna sig, men alla kom till slut,minglade lite, sen satte alal sig til bords:) Jättetrevligt, alla hade kul, några lite överförfriskade.. :p hehe..

efter kaffe och kladdkaka, och dans både på bord och stolar, bar de iväg till stan.. dom andra tågade iväg först,jag, E och L kastade alla glas, tallrikar, servietter och burkar.. rev av dukaran också och tog ner girlenderna.. Sen begav vi också oss till stan.. gick ut en sväng på NH, var inte så mycke folk.. men hade kul ändå:) gick vid två, så inte så sent i säng ändå..

Upp klockan halv nio lördan morgon.. L och E hämtade mig, stack till lokalen och städade färdigt, blev riktigt fint:) hehe.. det var det inte när vi kom.. :p
pantade burkar,lade alla nationens saker på kontoret igen.. tog en välbehövlig fika;)
jag stack hem en timme elelr nåt, hann prata en kortis med mamma, äta en knäckemamma, byte några ord med kombon som jag inte har sett nästan på hele helgen... hmmm...
Vid två, var det ner på NH igen, fixade hela lokalen tills ikväll.. blev jättebra:) duktiga är vi!!*lite stolt*
så hem igen, duscha, sätta i carmen curlers, sminka mig, på med strumpbyxor och klänning.. E kom förbi och vi tog två glas vin.. gick ner på NH vid kvart i åtta.. halv nio började det, men folk var lite tröga idag med.. men alla kom, och det ble jättelyckat idag med!! :D folk miglade, åt snitar, drack drinkar och vår blåa välkomstdrink... plötsligt kom L och drog mig i handen, han hade köpt en flasak till oss i festeriet för att vi hade varit så duktiga:) vid ellva, gick vi in på utestället.. Lite kul när det kom 60 jätteuppklädda männsikor in där. hehe.. vi som gjorde hela stämningen inne på NH ;) haha!! hade så kul skålade i  champagne och fräscha drinkar=) C köpte ocskå en flaska champagne till oss:D snällt!!!
hem vid tresnåret, med ett lite besök på burger king först..

hela helgen avslutades med en go brunch på NH igår !!
trevligt, ovh så gott med mat:p hehe.. var en bakis och sliten gäng som var där..
varit en toppen helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback