en lista:p

Tråkigaste sak att diska:
  kastrullerna kanske, men tycker det är ganska tråkigt att diska överhuvudtaget....
Dricker du vin?
Ja, vitt.. men lär mig dricka rött
Vad är det första du gör när du startar datorn?
min dator loggar sig automatiskt in på msn
Vilken fot börjar du med när du sätter på dig skorna?
höger tror jag..
Hur hoppar du på cykeln?
från sidan , som alla andra skulle jag tro.. .
Spagetti eller makaroner?
vanlig spaghetti.. men gillar anan pasta också..
Tittar du hellre på TV på dagarna än på kvällarna?
Kvällarna
Har du mycket tandkräm på tandborsten?
lagom skulle jag tro
Har storleken betydelse?
Det beror ju på vad man pratar om;)
Vilken TV-kanal är mest populär hemma hos dig?
Tv 3, Tv 4, kanal 5 och MTv
Vad har du för färg på mobilen?
silver
Kan du cykla utan att hålla händerna på styret?
kan cykla med en hand iallfall, ibland funkar det utan några, men inte långa biten:p
Vilken TV-reklam är din favorit?
hmm.. svårt.. just nu tror jag inte jag har någon..
Vilken är din favoritjuice?
Färskpressad apelsinjuice, är jättegott.. men gillar också tropisk juice!
Berätta något som en nära vän till dig berättat för inte så länge sedan:
det är mycket det, har också många nära vänner.. och det mesta är sånt som ska stanna mellan oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback