ännu en helg avklarad

Det går så otroligt fort:O snart är det jul!! =)
i fredags var det föreläsningar och plugg på universitetet hela dan.. och sen var det jobb en halvtimme bara. På kvällen pluggade jag lite, bakade en kladdkaka lagom till idol:D
Såg idol, smaskade kladdkaka och bara softadei soffan, skönt!!
 I går pluggade jag, målade lakan för nationen och en liten sväng på stan.. hade några saker jag skulle fixa..kvällen blev faktiskt väldigt lugn!satt bara isoffan och kolla på film...

idag har jag pluggat.. skulle i egentligen inte- blev tvungen för att andra inte dök upp/kunde- måla lakan, men snäll(lever på det iaf;)..) så tog jag mig till universitetet och hjälpte till med lakanen.. gick helt okej ändå, fast vi bara var tre.. kom nyss hem, efter en promenad hem från universitetet med R.. var ganska skönt med en promenad:)

borde äta nåt, inte ätit på länge.. hmm .. vad ska jag äta?
vil i egentligen inte hålla på och störa där ute nu, för kombon har besök.. men kan ju lag anåt som går fort och lätt! Är sugen på omelett.. det är ganska snabblagat och tar inte lång tid heller.. *hmm*
inte så jättehungrig i egenltigen.. vilka problem jag har!!*skrattar* är vi bortskämda här i i-länderna eller? :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback