aktiv

Osndagen landade inte som en totalt platt pannkaka:p
den blev bra igen, och fick ett bra slut...*ler* blev fyra glas vin med Ellen efter mötet, sen hem till mig en sväng innan hon åkte hem igen..

Igår var et aktivafest!Såå roligt.. haha!! hade klänning, massa lockar med max volym i håret och en pappers chihuahua, jag och ellen gjorde av en papperspåse.. hihi!!så ful,men var en rolig grej.. fick höra att jag var MArilyn Monroe, tog några kort i riktig marilyn Monroe anda,bara fläkten som saknades;)
God mat, massa sång, mycket dricka och god stämning!lyckat!

idag har det därför varit otroligt segt  haha!! föreläsningar,fika med Ellen och bara slappat i soffan, och pluggat.. ska läsa lite till nu, sen bestämma mig för vad jag ska göra ikväll..hmm..
ar ju bjuden på förfest..Det kommer nog sluta med att jag går;) ha en super kväll alllihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback