lördagsmorgon med 8 plussgrader...

hmmm.. vet inte hur det gick imorse!!:s men jag kom iallafall upp imorse, åkte med min kompis som hade bil,till skolan, och hann bli riktigt nervös innan tentan.. och sen när jag kom hem var jag såå trött så jag gick och la mig:p det brukar jag inte göra, men det har varit mycket på sistone.. extremt trött!
skönt att sova två timmar..

har varit uppe ett tag nu, ska käka lite lunch och sen får vi se vad som händer..
ikväll blir det fest iallafall!!:)

Det var julfest i torsdags!Det var jättelyckat och alla såg ut att ha trevligt.. vi klarade gycklet, maten var god och stämningen var jättetrevlig, som alltid! lyckat;) blev två öl på mig, och hemma vid tolv snåret. men hade supertrevligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback