Lista

Ditt namn: Caroline
Längd: 1.80
Spelar du något instrument: nope.
Vem är snyggast: haha, det måsta ju va mig själv;) haha! nej jag vet inte.. det finns många;)
Vem vet mest om dig: kusinen, min syster och nine
Vad vill du ha just nu: wentworth miller ;)
Vilka sjukdomar har du: Inga alls
Fobier: inga tror jag.. men tycker itne om spindlar och ormar, men ingen fobi

Känner du en snygg kille: Ja.
Har du körkort: ja
Åsikt om jultomten: han finns ;)
Vill du gifta dig: Ja, kanske det..
Tycker du att du är attraktiv: vad är attraktict då?;)
Din hårfärg och frisyr: mörk brunt till axlarna med lugg
Skolväska just nu: olika från dag till dag

Har du glasögon: nej, men vill ha (har linser)
Hur ser din plånbok ut: Svart, stor och avlång
Favorittv-program: Prison Break
När ska du festa nästa gång: imorgon
Vad köpte du senast: present til pappa :)
Hur mycket pengar har du: så jag klarar mig
Hur svarar du i telefonen hemma: hej det är Caroline
Senast kramat: mamma
Vem sov du hos senast: mig själv
Stjärntecken: Tvilling
Ögonfärg: Gröna

Kroppsform: Lång,långa ben..
Kall favoritdricka: Corona!!druckit en idag;)
Varm favoritdricka: Latte, Varmchoklad med vispgrädde
Alkoholhaltig favoritdricka: Corona
Säger ofta: jaja.. mmm..
Saknar du någon: inte specielt just idag iallfall..
Du fikade senast: i förra veckan

Hur känner du dig nu: Lite små trött
Kan du laga mat: japp
Vad pluggar du: psykologi a kursen just nu...
Vad tycker du om fötter: tycker inte om fötter..
Är du smart: Ja..
Snarkar du: nej!
Är du aktiv i skolan: Nja...gör det jag måste:p
Har du homofobi: Absolut inte.
När och varför grät du senast: Ingen aning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback