6 dagar till julafton...

japp, då var det bara 6 dagar kvar till julafton!!gud, vad fort det har gått!!!
Åkte till Sthlm på fredagen med morfar, middag på kvällen och "skenbart" sen..
På lördagen blev det sushi till lunch inne i stan, och på kvällen blev det inflytningsfest och ut på Plaza.. jättekul:) efterfest hamnade vi på också.. så var inte hemma förs vid halv ellva nån gån på söndag morgon:p stannade kvar i Stockholm tills idag, även om morfar åkte igår..
igår hade vi en otroligt seg dag:p men vaknade till lite, efter att vi hade sovit lite mitt på dan;)
på eftermiddagen var det julpyssel och julbak.. avslutade kvällen, och helgen med "bröderna Lejonhjärta"=)

idag hade vi(jag och kusinen) en seg morgon, innan vi begav oss in till stan - hon till universitetet och jag till centralstation- och jag tog tåget till Linkan.

Har skrivit in utkastet - på grupparbetet- på datorn, ätit middag och ska nu börja packa lite smått tror jag..
åker ju hem på onsdag, ser det ut som, och imorn är det fullt upp!så täntke börja lite nu..

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback